1. Yleiskatsaus: 31 käyttäjää, 50 käyntiä verkkokaupassa, 58% uusia istuntoja, sivuja katseltu 376 kertaa. Käyttäjiä vähemmän kuin käyntejä, koska osa luokkalaisista käynyt useamman kerran verkkokaupassani. Käynnit lisääntyneet koska tehtäviä tullut, joissa useampi joutuu verkkokaupassa vierailemaan.
2. Aktiiviset käyttäjät: Muutoksiin asiakkaiden määrästä eri kuukausiin on mielestäni vaikuttanut juuri tehtävien anto. Ensin muutama ihminen kävi mielenkiinnosta tarkastelemassa sivuja, ja tehtävien lisääntyessä yhä useampi on joutunut verkkokaupassa vierailemaan ja tätä mukaa käyttäjät on vähentynet ja lisääntyneet.
3. Geo:
kieli: 98% käyttäjistä on suomen kielisiä. 2% käytäjistä kieli ei ole tiedossa.
sijainti: 98% käyttäjistä on vieraillut verkkokaupassa suomessa, 2% USA:ssa
4. Käyttäytyminen:
Uusi: 58%
Palaava: 42%
5. Sitouttaminen: istuntojen määrä 50.
6. Mobiili:
 |
82% tietokone, 14% kännykkä, 2% tabletti |
7. Hankinta:
8. Käyttäytyminen, yleiskatsaus:
Ykkönen ihan vain linkki etusivulle, mutta ostoskori on eniten käydyin sivu.
9. Käyttäytyminen, kävijän kulku:
Etusivulta mennään yleensä tuotekategorioiden sivulle tai sitten yleisimmin suoraan vitamiineihin tai ensiapuun.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti